close



It isnt a crime to want a little space to breathe
想要小小的空間呼吸不沒有錯
But you will be fine, the sun again will shine on you  
但你會變很美好,你的身上將會再一次閃耀著光芒
Whatever you do
無論你做了什麼

[CHORUS]
Take your sweet, sweet time  
採取你的甜蜜,甜蜜時間
Cause I will be here
因為我將會在這裡
When you change your mind
當你改變你的想法之時
Take your sweet, sweet time
採取你的甜蜜,甜蜜時間
I will be here for you, baby
我將為你留在這裡,寶貝
Anytime
 隨時

Im feeling you pull away
我感覺到你正在慢慢的離開我
Cause letting go isnt easy for me
因為讓你走是件很不容易的事
But you never fly
但你永遠無法展翅高飛
With someone else wings
藉著別人的翅膀
I know, wherever you go
我知道,無論你在哪裡

[CHORUS]

I will never stand in your way
因為我無法以你的方式思考
Wherever your heart may lead you
你的心可能帶領你到何處
I will love you the same
我對你的愛還是一樣的
And I will be your comfort every day
而我將每天都是你的安慰
Do you hear the words I say?
你有聽到我說的話嗎?

Take your sweet, sweet time
採取你的甜蜜,甜蜜時間
I will be here
因為我將會在這裡
When you change your mind
當你改變你的想法之時
Take your sweet, sweet time
採取你的甜蜜,甜蜜時間
I will be here for you, baby
我將為你留在這裡,寶貝

Take your sweet, sweet time
採取你的甜蜜,甜蜜時間
I will be here
因為我將會在這裡
When you change your mind
當你改變你的想法之時
Take your sweet, sweet time
採取你的甜蜜,甜蜜時間
I will be here for you, baby
我將為你留在這裡,寶貝
Anytime
隨時

I will be here for you
我會在這裡為了你
I will be here
我會在這裡
I will be here
我會在這裡
arrow
arrow
    全站熱搜

    arial178 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()